CIRCUIT SUA & CANADA - COASTA DE EST - IUNIE 2025
10 nopti de cazare la hoteluri selectate de 3 stele, cu Mic Dejun Inclus
Insotitor roman de grup si ghid local pe toata durata programului;
Tururi de oras si vizite la cele mai importante obiective turistice din fiecare oras;
Tur cu vaporasul in Arhipelagul celor 1000 de Insule;
Tur cu vaporasul la Niagara Falls;
Zboruri directe OTP – JFK – OTP cu HiSky, cu bagaj de cala de 23 kg si bagaj de mana de 8 kg;
Ziua 1 (27.06.2025): Bucuresti – New York
Ne vom intalni in aeroportul Otopeni pentru a ne imbarca in zborul direct catre New York. La sosirea pe aeroportul din New York (JFK), vom fi intampinati de reprezentantul local si transferati la hotel. Cazare la Holiday Inn Express Manhattan Midtown West 3* sau similar.
Ziua 2 (28.06.2025): New York
Mic dejun. Impreuna cu ghidul local, vom face un tur de jumatate de zi in New York, orasul care nu doarme niciodata si una dintre cele mai vibrante metropole ale lumii. Incepem aventura din Manhattan, cu faimosul bulevard Times Square, unde ecranele uriase si luminile de neon creeaza o atmosfera electrizanta. De aici ne vom indrepta spre 5th Avenue, trecand pe langa grandioasa Catedrala Saint Patrick, impunatorul Rockefeller Center si Flatiron Building, o capodopera arhitecturala. Ajungem si la Grand Central Station, o emblema a orasului cu tavanul sau pictat si aerul sau istoric. Continuam turul pe Wall Street si trecem prin Financial District, centrul financiar al lumii, iar apoi vom vizita Ground Zero, un loc incarcat de istorie si emotie. Ne deplasam apoi catre cartierele pitoresti din Greenwich Village, faimos pentru strazile sale linistite si pline de verdeata, urmand sa exploram Soho si Chinatown, fiecare cu atmosfera si cultura sa distincta. Dupa acest tur fascinant, dupa-amiaza este libera pentru a explora mai departe orasul in ritm propriu. Cazare la Holiday Inn Express Manhattan Midtown West 3* sau similar.
Ziua 3 (29.06.2025): New York - Philadelphia - Washington
Mic dejun. Astazi vom fi transferati catre Washington, capitala Statelor Unite si un important centru politic si cultural. Pe drum, vom face o oprire in Philadelphia, oras istoric cunoscut drept locul unde a fost semnata Declaratia de Independenta a SUA. Aici vom avea ocazia sa admiram Liberty Bell, clopotul care adevenit simbol al libertatii si al luptei pentru drepturi civile. De asemenea, vom vizita Independence Hall, cladirea istorica unde Parintii Fondatori au semnat Declaratia de Independenta si au pus bazele Constitutiei Americane, un loc cu o valoare istorica deosebita pentru intreaga natiune. Durata transferului va fi de aproximativ 5 ore. Cazare la Metro Points Hotel New Carrolton 3* sau similar.
Ziua 4 (30.06.2025): Washington
Mic dejun. Impreuna cu ghidul local, astazi vom explora Washington D.C. si vom descoperi unele dintre cele mai renumite cladiri si monumente ale Statelor Unite. Turul incepe cu o vizita la Cimitirul Arlington, locul de odihna al eroilor americani si al presedintelui John F. Kennedy, dupa care vom admira Casa Alba, sediul executiv al presedintilor americani, Curtea Suprema si Capitolul, resedinta Congresului SUA. Vom continua turul cu National Mall, care gazduieste monumente dedicate unor presedinti emblematici, inclusiv Monumentul Washington, cea mai impozanta structura din oras. Dupa-amiaza vom avea timp liber la dispozitie pentru a descoperi si pe cont propriu atractiile turistice din Washington. Apoi vom fi transferati la hotel. Cazare la Metro Points Hotel New Carrolton 3* sau similar.
Ziua 5 (01.07.2025): Washington - Buffalo
Dupa micul dejun, vom fi transferati catre Buffalo, un alt oras cunoscut din statul New York, situat pe malul lacului Erie. Pe drum, ne vom opri in Corning, un oras faimos pentru Muzeul Sticlei, care gazduieste una dintre cele mai mari colectii de arta si tehnologie a sticlei din lume. Aici vom descoperi atat istoria fascinanta a sticlei, cat si procesele inovatoare de prelucrare si sculptare, de la tehnici traditionale panala opere moderne. Muzeul ofera demonstratii spectaculoase de suflare a sticlei, iar expozitiile sunt interactive si captivante pentru orice varsta. Cazare la Hilton Garden Inn Buffalo Downtown 3* sau similar.
Ziua 6 (02.07.2025): Buffalo - Niagara Falls - Toronto
Dimineata, dupa micul dejun, vom pleca spre Cascada Niagara si mai apoi catre Toronto. Vom vizita faimoasa Cascada, una dintre cele sapte minuni naturale ale lumii, renumita pentru spectacolul sau multi-senzorial si forta sa coplesitoare. Aflati la bordul unui vaporas, ne vom apropia de caderile de apa impozante, unde vuietul cascadei si stropii racoritori ne vor oferi o experienta unica, de neuitat. Dupa ce vom vedea orasul Niagara Falls intr-un tur panoramic, ne vom continua traseul catre Toronto. Inainte dea ajunge la hotel, vom face un tur panoramic de oras in care vom admira cele mai importante atractii turistice din Toronto: Catedrala Saint Michael, Primaria, Districtul Financiar si emblematica cladire CN Tower (se viziteaza doar la exterior), un simbol al orasului si unul dintre cele mai inalte turnuri din lume,care domina orizontul vibrant al metropolei canadiene. Cazare la Quality Inn Toronto Airport West 3* sau similar.
Ziua 7 (03.07.2025): Toronto - Arhipelagul celor 1000 de Insule - Ottawa
Mic dejun. Dimineata vom pleca de la hotel catre Arhipelagul celor 1000 de Insule, o regiune uimitoare situata intre granitele Canadei si Statelor Unite. Ne vom bucura de un tur cu barca printre insulitele pitoresti, impodobite cu vegetatie luxurianta si castele elegante. Fiecare insula are propria sa poveste, iar apa cristalina si peisajele relaxante ofera o experienta memorabila. Ne vom indrepta apoi catre Ottawa, capitala Canadei, unde vom descoperi cele mai reprezentative obiective turistice in cadrul unui tur panoramic. Vom vizita dealul Parlamentului, sediul guvernului canadian si un simbol al orasului, apoi vom trece prin Embassy Row, strada emblematica unde se afla ambasadele tarilor din intreaga lume. Ne vom opri la Memorialul National si vom admira Centrul National de Arte, un loc cultural esential. Turul includesi Laurier House, resedinta istorica a prim-ministrilor, si faimosul Canal Rideau, un loc de promenada careadauga farmec capitalei canadiene. Cazare la Best Western Plus Gatineau Ottawa Hotel 3* sau similar.
Ziua 8 (04.07.2025): Ottawa - Montreal - Quebec
Dupa micul dejun vom pleca spre Montreal, al doilea oras ca marime din lume vorbitor de limba franceza, si mai apoi catre Quebec. Ne vom opri in Montreal si vom face un tur de oras care va include cele mai importante atractii turistice. Initial numit Ville Marie de primii colonisti europeni, Montreal este un orasal contrastelor, unde vechiul port, Vieux Port, se imbina cu spatiile urbane moderne din centrul orasului. Acestea includ o retea subterana de cafenele, restaurante si cinematografe ce creeaza o atmosfera vibranta. Dupa ce vom explora zona centrala, ne vom indrepta catre Mont Royal pentru o vedere panoramica asupra orasului, admirand Oratoriul Saint Joseph, Basilica Notre Dame si faimosul Parc Olimpic, gazda Jocurilor Olimpice din 1976. Vom continua apoi drumul spre Quebec. Cazare la Clarion Pointe Quebec City 3* sau similar.
Ziua 9 (05.07.2025): Quebec - Boston
Mic dejun. In prima parte a zilei, vom vizita Quebec, un oras plin de istorie, unde zidurile inalte de piatra si arhitectura veche te fac sa simti ca pasesti in Franta din alte vremuri. Vom admira citadela cu forma de stea si fortificatiile impresionante care dau orasului un aer medieval. Vom face o oprire la Parlamentul provinciei Quebec, un exemplu de eleganta arhitecturala si un simbol al identitatii locale. De aici, vom continua explorarea in zonele fermecatoare din Vieux Port, Place Royale si Petit-Champlain, renumite pentru atmosfera lor autentica, cu strazi pietruite, cladiri istorice si un amestec de cafenele si galerii dearta. Spre seara, vom pleca spre Andover/Boston. Cazare la Spring Hill Suites by Marriott Boston Andover 3* sau similar.
Ziua 10 (06.07.2025): Boston - New York
Mic dejun. Dimineata vom vizita Boston, cel mai important oras din New England, cunoscut pentru farmecul sau britanic si vestigiile coloniale incarcate de istorie. Ne vom plimba pe celebrul Freedom Trail,un traseu pietonal de-a lungul caruia se afla saisprezece locatii istorice remarcabile, multe datand din perioada Bostonului colonial si a Razboiului de Independenta. Vom explora Boston Common, cel mai vechi parc public din Statele Unite, fermecatorul cartier Beacon Hill, cu strazile sale pitoresti, si Massachusetts State House, cladire impresionanta prin arhitectura sa deosebita. Vom vizita, de asemenea, King's Chapelsi cimitirul sau, o marturie a trecutului colonial. La finalul turului, vom fi transferati in New York. Cazare la Holiday Inn Express Manhattan Midtown West 3* sau similar.
Ziua 11 (07.07.2025): Plecare din New York
Check-out dupa micul dejun. Vom fi apoi preluati pentru transferul catre aeroportul JFK, pentru zborulspre casa.
Ziua 12 (08.07.2025): Sosire Bucuresti
Sosire in Bucuresti.
Tarif: 3550 € 3400 €/loc in camera dubla (reducere valabila pana pe 31.01)
• Taxa de viza SUA (Viza se obtine individual): 185 USD/pers. la momentul editarii ofertei (se achitainainte de programarea pentru interviul de Viza);
• Taxa pentru obtinerea autorizatiei de calatorie - eTA Canada: 7 CAD (aprox 5 USD / persoana).
• Eventualele excursii optionale;
• Tips-uri / Bacsisuri pentru ghizi si soferi: 100 Euro/persoana (se vor achita Tour Leader-ului inaeroport sau imediat dupa sosirea in New York);
• Acolo unde este cazul, taxele de oras se vor achita personal la recepția hotelurilor;
• Locurile preferențiale în avion;
• Alte servicii suplimentare fata cele mentionate: cheltuieli personale, bauturi, minibar, roomservice, etc.
• Asigurare medicala si storno (recomandata).
Conditii de realizare a grupului
GRUPUL MAXIM / OPTIM ESTE DE 25 PERSOANE + TOUR LEADER-UL.
SUPLIMENT DE PLATA PENTRU OPERAREA CIRCUITULUI CU UN GRUP MAI MIC DE 25 DE PERSOANE
Grup de 20 – 24 Persoane + Tour Leader-ul 300 Euro / Persoana
GRUPUL MINIM ESTE DE 20 PERSOANE + TOUR LEADER-UL.
Pentru un grup mai mic de 20 persoane, excursia se reprogrameaza sau se anuleaza.
ATENTIE! Persoanele cu nevoi speciale (femei insarcinate, minori neinsotiti, etc) si dizabilitati trebuie sa anunte situatia in cauza, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate inrezervare si in contractul de prestari servicii.
Informatii utile specifice calatoriilor in Statele Unite ale Americii & Canada
SUA:
Intrarea cetăţenilor români pe teritoriul SUA se poate face numai în baza unei vize valabile, obţinută înprealabil de la misiunile diplomatice sau oficiile consulare ale Statelor Unite ale Americii din străinătate,însoțită de pașaportul valabil.
Intrarea în SUA este posibilă, de asemenea, pe baza documentului de reşedinţă permanentă (green card),însoţit de paşaportul naţional, ambele aflate în curs de valabilitate.
Alte documente acceptate la intrarea în SUA sunt: permisul de reintrare (re-entry permit) sau documentulde călătorie pentru refugiaţi (refugee travel document), eliberate de U.S. Department of Homel and Security.
Şederea pe teritoriul SUA este limitată la cea permisă prin documentul emis, respectiv viză sau permis deşedere. Depăşirea termenului de ședere este considerată infracţiune şi poate conduce la îndepărtareaforţată de pe teritoriul SUA şi instituirea unor interdicţii.
Pentru alte informații utile cetățenilor români referitoare la regimul de ședere și situații conexe (stabilirea reședinței, angajarea în muncă etc.) consultați pagina Ambasadei României la Washington, la link-ul https://washington.mae.ro/node/485
În Romania, vizele se pot obţine de la Secţia Consulară a Ambasadei Statelor Unite ale Americii la Bucureşti (Bulevardul Doctor Liviu Librescu 4-6, București, România; Tel: +40 212 003 300; Email: visasbucharest@state.gov).
Controlul de trecere a frontierei se realizează la toate punctele de trecere a frontierei (aeroporturi,porturi, puncte rutiere) şi constă în examinarea documentelor de călătorie (paşaport şi viză) şi într-unscurt interviu pentru verificarea scopului şi duratei vizei în SUA. Începând cu data de 5 ianuarie 2004, afost introdus programul US-Visit, în baza căruia toţi pasagerii cu vârste cuprinse între 14 şi 79 de ani suntsupuşi amprentării şi fotografierii digitale cu ocazia efectuării controlului de trecere a frontierei SUA.
Atenție! În temeiul legislaţiei americane, funcţionarii care realizează controlul de trecere a frontierei auautoritate deplină pentru a refuza intrarea persoanelor în SUA, chiar dacă acestea prezintă documentede călătorie valabile, în cazul în care, în urma controlului efectuat rezultă neconcordanţe între motivul declarat de călător la momentul obţinerii vizei şi motivul declarat la intrarea în SUA.Urmare a recentelor modificări ale legislaţiei americane de imigrare, persoanele cu dublă cetăţenie(română şi americană) care călătoresc în Statele Unite, au obligaţia de a avea în posesie paşaportulamerican.Toate persoanele care călătoresc în SUA au obligaţia să prezinte, la momentul controlului de trecere afrontierei, declaraţia de intrare (formularul I-94). Această declaraţie este pusă la dispoziţia călătorilor detoate companiile aeriene şi maritime, în timpul deplasării către Statele Unite. Declaraţia conţine informaţiireferitoare la eventualele alimente aflate în posesia călătorului la intrarea în SUA, precum şi la alte bunuricu caracter interzis sau restricţionat (produse contrafăcute, narcotice etc.).
CANADA:
Cetățenii români pot călători în Canada fără viză (de vizitator sau de rezidență temporară: scopul vizitei- turism, vizitarea familiei - copii sau nepoți cetățeni canadieni sau rezidenți permanenți – cu șederi sub 6luni), în baza pașaportului simplu electronic, pentru șederi neîntrerupte de cel mult 6 luni.Intrarea în Canada este permisă în baza deținerii unei Autorizații electronice de Călătorie (electronicTravel Authorization – eTA), care constituie o condiție prealabilă necesară, dar nu și suficientă. Deținereaunei eTA valabile nu garantează intrarea în Canada, care depinde în ultimă instanță de decizia autoritățilorla trecerea frontierei.
ATENȚIE! Pentru călătoriile din mai multe segmente, verificarea condițiilor de intrare în Canada seefectuează și în ultimul aeroport de tranzit. Personalul care controlează îndeplinirea condițiilor de intrareeste abilitat să refuze îmbarcarea către Canada chiar dacă eTA este valabilă. În situația unei astfel dedecizii, eTA este revocată, iar aceasta este comunicată călătorului imediat.Autorizația electronică de Călătorie se aplică situației călătoriilor cu avionul, nefiind necesară și pentrucălătoriile pe cale terestră (auto, tren) sau maritimă.De principiu, o ședere neîntreruptă în Canada în baza eTA are o durată de maxim 6 luni, dar există situațiiîn care ofițerul de frontieră poate decide ca șederea să fie mai scurtă. În aceste situații, călătorul primește un document denumit visitor record (este un permis de ședere), în care se indică data limită de părăsirea Canadei.Autorizația electronică de călătorie permite intrări multiple în Canada în perioada ei de valabilitate, careare o durată, de regulă, de 5 ani, sau egală cu perioada de valabilitate a pașaportului, dacă acesta expirămai devreme de 5 ani. Valabilitatea eTA nu poate depăși data de expirare a pașaportului.
ATENȚIE! Sunt eligibile pentru obținerea eTA numai pașapoartele simple electronice. Titularii depașapoarte simple temporare au nevoie de viza de vizitator pentru a călători în Canada.Autorizația electronică de călătorie se obține exclusiv pe cale electronică. Procedura pentru obținerea eTAsă găsește la https://www.canada.ca/en/immigration-refugees-citizenship/services/visit-canada/eta/apply.html Înainte de a iniția completarea cererii pentru obținerea eTA, asigurați-vă că dețineți:- Un pașaport simplu electronic valabil (cu date biometrice);- Un card bancar de credit sau de debit: VISA, MASTERCARD, AMERICAN EXPRESS Visa Debit, JCB,Interac, inclusiv carduri preplătite (pre-paid);- Taxa pentru eliberarea eTA de 7 dolari canadieni;- O adresă de e-mail valabilă.Informații suplimentare despre eTA se găsesc la: https://www.canada.ca/en/immigration-refugees-citizenship/services/visit-canada/eta/facts.html
ATENȚIE! Falsul în declarații la completarea formularului de solicitare a autorizației eTA poate duce larevocarea autorizației, respectiv a dreptului de intrare, la interzicerea îmbarcării către Canada (inclusivîn punctul de tranzit, pe ultimul segment al călătoriei) sau, dacă este cazul, la îndepărtarea de pe teritoriul Canadei.
• Fus orar GMT (pe Coasta de Est): -5:00 ore;
• Prefix telefonic SUA & Canada: +1;
• Clima de pe Coasta de Est a Statelor Unite și a Canadei variază de la temperată la rece, cu ierni reci șiverile călduroase. În Statele Unite, statele sudice, precum Florida, au un climat subtropical, cu veri fierbințiși ierni blânde. În nord, în special în Canada și în zonele de lângă Marile Lacuri, iernile sunt mai dure, cutemperaturi scăzute și ninsori abundente. Primăvara și toamna sunt blânde, cu ploi moderate șitemperaturi confortabile.
• Sfaturi de calatorie:- Planifică haine lejere pentru zilele călduroase de vară: Temperaturile pot fi ridicate, așa că iahaine din materiale ușoare și respirabile. Totodată, ia o jachetă pentru serile mai răcoroase.- Hidratare constantă și protecție solară: Temperaturile pot fi ridicate și umiditatea crescută, așacă folosește cremă cu protecție solară și ia cu tine o sticlă de apă.- Pregătește-te pentru posibile ploi scurte de vară: Ia un pelerină de ploaie sau o umbrelă micăpentru zilele în care vremea poate fi schimbătoare.- Explorează folosind transportul public sau bicicleta: În orașe mari, transportul public este eficientși te scutește de trafic. De asemenea, vara este o perioadă excelentă pentru explorare cu bicicleta.
Informatii Utile Generale
• Trebuie sa va prezentati la aeroport la intalnirea cu reprezentant/insotitor de grup, cu 3 ore inainte deora anuntata a decolarii avionului! Prezentarea biletului de avion la imbarcare este obligatorie! Bagajelepermise pentru calatorie – bagaj de cala 23 kg si max.8 kg bagaj de mana pentru fiecare pasager.
• ATENTIE Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit modificari dupa emiterea lor.
• Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentieiintermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea, orice modificare se taxeaza cu25€/modificare/rezervare pana la emiterea biletelor;
• Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functiede politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se facedupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00);
• Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu (matrimonial) poate fi in unele hoteluriformat din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea pat poate fi in functie de dotarea fiecarui hotel:pat de o persoana, pat pliant sau o canapea.
• Exista hoteluri unde copilul pana la 11,99 ani este acceptat sa doarma in pat cu parinti si astfel aregratuitate la cazare sau o reducere foarte mare.
• Unii hotelierii solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex.minibar/frigider, seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentulcazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;
• Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la otara la alta;
• Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii auacces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnelein tinuta decenta.
• Important! Pe destinatiile externe, mesele festive oferite cu ocazia unor evenimente sau sarbatori(Paste, Craciun, Revelion) sunt diferite fata de cele traditionale romanesti, atat ca meniu, cat si ca duratasi divertisment.
Servicii insotitor de grup
Agentia de turism organizatoare asigura un insotitor de grup pe perioada mentionata, vorbitor de limba romana. El va supraveghea ca toate serviciile sa fie conforme cu programul prezentat la inscriere. Insotitorul de grup poate efectua modificari programului (schimbarea ordinii desfasurarii acestuia, ore), fara a afecta insastructura serviciilor. In cazul in care exista elemente neconforme fata de programul cumparat,conducatorul de grup trebuie sa depuna toate eforturile pentru a remedia problemele la fata locului.
Mijloace de transport
ATENTIE! Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit modificari dupa emiterea lor. In cazul pachetelor de servicii care cuprind si transportul cu avionul (zbor regulat), agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare de eventualele modificari ale orelor de plecare si de sosire. Dacatransportatorul este vinovat de aceste decalaje va acorda asistenta turistilor conform Regulamentului EC261 din 2004 al Parlamentului European. Prima zi si ultima zi din circuit sunt destinate deplasarii catre /de la destinatie.Orele de plecare si sosire sunt informative, ele pot fi modificate de transportator cu un aviz prealabil, iaragentia organizatoare nu poate fi trasa la raspundere pentru eventualele modificari.Asezarea in microbuz/autocar la destinatie se face de catre insotitiorul de grup, pe baza listei cu ordineainscrierii la program, incepand cu randul 2 de scaune din mijlocul de transport. Pentru siguranta pasagerilor pe perioada excursiei, primul rand de scaune este rezervat insotitorului de grup si ghidului local.
Modalitate de plata si penalizari
In cazul pachetelor din oferta generala - OG, plata se va face dupa cum urmeaza:
- 40% - se plateste imediat dupa confirmarea serviciilor si emiterea facturii;
- 60% - se plateste cu 45 zile inaintea datei de plecare;
In cazul rezervarilor last minute – LM, confirmarea serviciilor se va face doar in baza platii integrale aserviciilor;In cazul rezervarilor cu alte tipuri de reduceri se aplica modalitatea de plata din oferta generala
Plata se poate face in lei sau in valuta la cursul de schimb anuntat de Exim Bank din ziua platii.Penalizarile care se aplica in cazul in care turistul renunta la pachetul de servicii sunt urmatoarele:
- 30% din pretul final - renuntarea se face incepand de la confirmarea serviciilor pana cel putin cu 65 zile inainte de inceperea circuitului;
- 40% din pretul final - renuntarea se face in intervalul 64 zile – 46 zile inainte de data inceperii circuitului;
- 100% din pretul final - renuntarea se face cu mai putin de 46 zile inainte de plecare in circuit sau pentru neprezentare;
Eventuale evolutii ale pretului
Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau sa scada in functie de anumiti factoriobiectivi.Cresterile de pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri ale pretului petrolului,cresterea taxelor de survol, etc. In cazul unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate reziliacontractul fara a plati penalizari de retragere.Scaderile de pret pot fi datorate unor promotii facute de partenerii externi sau de catre agentiaorganizatoare. Aceste reduceri sunt limitate pentru o anumita perioada timp si pentru un anumit numarde locuri. Promotia poate fi intrerupta inainte de terminarea perioadei de valabilitate fara obligatia dinpartea organizatorului de a anunta epuizarea locurilor puse in vanzare.In acelasi timp agentia organizatoare nu are obligatia de a reduce pretul conform promotiei, pentru clientiicare au achizitionat anterior acelasi pachet, dar la un pret mai mare.
Date generale despre documentele de calatorie
SUA:
Intrarea cetăţenilor români pe teritoriul SUA se poate face numai în baza unei vize valabile, obţinută înprealabil de la misiunile diplomatice sau oficiile consulare ale Statelor Unite ale Americii din străinătate,însoțită de pașaportul valabil.Intrarea în SUA este posibilă, de asemenea, pe baza documentului de reşedinţă permanentă (green card),însoţit de paşaportul naţional, ambele aflate în curs de valabilitate.Alte documente acceptate la intrarea în SUA sunt: permisul de reintrare (re-entry permit) sau documentulde călătorie pentru refugiaţi (refugee travel document), eliberate de U.S. Department of HomelandSecurity.
CANADA:
Cetățenii români pot călători în Canada fără viză (de vizitator sau de rezidență temporară: scopul vizitei- turism, vizitarea familiei - copii sau nepoți cetățeni canadieni sau rezidenți permanenți – cu șederi sub 6luni), în baza pașaportului simplu electronic, pentru șederi neîntrerupte de cel mult 6 luni.Intrarea în Canada este permisă în baza deținerii unei Autorizații electronice de Călătorie (electronicTravel Authorization – eTA), care constituie o condiție prealabilă necesară, dar nu și suficientă. Deținereaunei eTA valabile nu garantează intrarea în Canada, care depinde în ultimă instanță de decizia autoritățilorla trecerea frontierei.
• Asigura-te ca ai actele de identitate valabile pentru toata familia sau grupul de prieteni! Conformlegislatiei in vigoare, infantii si copii pana la 14 ani calatoresc DOAR CU PASAPORT !!!
• Tinerii casatoriti - documentele individuale de calatorie nu trebuie sa fie cele anulate urmare acasatoriei civile!
• Pasapoartele diplomatice/ de serviciu - turistii trebuie sa obtina detalii referitoare la deplasarepersonal de la Ambasada din Bucuresti!
• Cetateni straini – trebuie sa intrebe personal la ambasadele din Bucuresti, care sunt procedurilepersonalizate pentru fiecare nationalitate in parte; Oferim suportul pentru detalii;
• Minorii care calatoresc fara parinti trebuie sa aiba un set de documente pentru a trece frontiera.
a. Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acesta trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarialal parintelui care nu este prezent in deplasare;
b. Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, iar celalalt este decedat, trebuie sa fie prezentat laorganele de frontiera certificatul de deces.
c. Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acestia fiind in divort, trebuie sa prezente la frontiera acceptul notarial al celui de-al doilea parinte. Sau daca divortul s-a terminat, documente doveditoare –hotarare judecatoreasca definitiva de incredintare si copie dupa actul de divort.
d. Daca minorul calatoreste fara nici un parinte, adultul care-l primeste in grija trebuie prezinte acordulambilor parinti autentificat la notariat si cazierul juridic.
Date actualizate despre documentele necesare pot fi citite pe mae.ro si pe www.politiadefrontiera.ro. Agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare pentru decizia organelor de frontiera de a nuaccepta turistul sa paraseasca teritoriul Romaniei sau sa nu-i acorde intrarea pe teritoriul statului unde face sejurul, chiar daca dispune de toate documentele necesare deplasarii.
Protectia datelor personale
Prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de fiecare client sunt solicitate de furnizorii de servicii(transport, hoteluri, politie de frontiera, companie asigurari, etc.), iar noi trebuie sa le colectam si sa letransmitem mai departe pentru buna functionare si finalizarea serviciilor turistice.